بدهکارم
تاريخ : سه شنبه 1 مهر 1393برچسب:بدهکاری, | 15:33 | نویسنده : عزیز محمد ثابتی

اقا یکی اسم آهنگی که گزاشته بودم رو گفته بود و قرار بود که شیرموزش رو بدم

اون یه نفر نمیاد طلبشو بگیره عایا؟



نظرات شما عزیزان:

آقای ترم بالایی
ساعت18:30---2 مهر 1393
من بودم. آهنگ لامبادا. هر چندنظر کاملمو درباره آهنگش کامل سانسور کردیش! ولی اشکال نداره خیلی دوست داره شیرموز بدی به جای من یه دست شیرموز بده به بچه های باحال کلاستون به انتخاب خودت. و من الله التوفیق
پاسخ: اقا داداش ما به شما بدهکاریم،اگه اومدی که میگیری دادا اگه نیومدی هم پولش میره تو جیب خودم اوضاع دانشجویی هست دیگه خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دانلود بازی فیلم نرم افزار