پدر
تاريخ : پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394برچسب:, | 1:28 | نویسنده : محمد خزاعی خلف

جانِ من حرف بزن!

امر بفرما پدرم..  

آنقَدَر گوش به فرمان تو هستم که نگو...

کوچه پس کوچه ی این شهر پر از تنهاییست 

آنقَدَر بی تو در این شهر غریبم که نگو...

پدر ای یاد تو آرامش من...!

امشب از کوچه ی دلتنگیِ من میگُذری؟!

جانِ من زود بیا

بغلم کن پدرم...!

آنقَدَر حسرت آغوش تو دارم که نگو...

گفته بودی: فرزندم! عاشق اشعار تو ام

ای به قربان تو فرزند..بیا دلتنگم

آنقَدَر شعر برای تو بخوانم که نگو...

پدرم...پدر خوبم

به خدا دلتنگم!

رو به رویم بِنِشینی کافیست

همه دنیا به کنار...

تو که باشی بابا!

دست و دلباز ترین شاعر این منطقه ام

آنقَدَر واژه به پای تو بریزم که نگو...

گرچه از دور ولی،دست تو را میبوسم

نه شعار است ،نه حرف!

آنقَدر خاک کف پای تو هستم که نگو



نظرات شما عزیزان:

عاطفه
ساعت15:32---5 آذر 1394
از خدا میخام سایه مادر و پدر رو از هیشکی نگیره

u3f
ساعت0:39---6 شهريور 1394
تا هست قدردان باشیم....

شیما
ساعت11:22---22 مرداد 1394
ان شاءالله سایه پدر همیشه بالاسرمون باشه

فاطمه
ساعت13:43---19 ارديبهشت 1394
دلم براش یه ذره شده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دانلود بازی فیلم نرم افزار