تاريخ : سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, | 11:6 | نویسنده : عزیز محمد ثابتی

با سلام و  عرض پوزش خدمت آقایون خانوما

اون مطلب پایین رو من نزاشتم

یه بنده خدایی یه نظر خصوصی داد که نویسندش کنم و اسمشم گفته بود رهگذر منم غافل از کارش خوشحال بودم که یه نویسنده پیدا شد اما...!

اینم مدرک مستند



تاريخ : دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, | 13:25 | نویسنده : عزیز محمد ثابتی

تعریف پرستاری:

 

پرستاران، خادمان بی‌منت و فرشتگان سپیدپوش جامعه هستند كه لباس خدایی بر تن دارند، آنان حمایت و پشتیبانی جامعه را می‌جویند و خواهان ارج نهادن جامعه به جایگاه واقعی خویشند.

آنگاه كه رنج و درد بر كالبد انسان حمله‌ور گشت و سلامت وی را پایان داد، پرستاری به وجود آمد؛‌ یعنی از زمان پیدایش بشر،‌ این حرفه مقدس بر عرصه گیتی نمایان شده است. در مسیر تاریخ، پرستاری همپای پزشكی در خدمت انسان‌ها بوده است و به تدریج، این دو در قالب علم پیشرفت نموده‌اند و در زمان‌های بحرانی، مانند حوادث طبیعی و جنگ‌ها، خدمات شایان توجهی انجام داده‌اند.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:روز پرستار, | 13:19 | نویسنده : عزیز محمد ثابتی

از آسمان پرسیدم پرستار کیست؟                    گفت: وسیع تر از من است

از کوه پرسیدم پرستار کیست؟                       گفت: مقاوم تر از من است

از آینه پرسیدم پرستار کیست؟                       گفت: پاک تر از من است

از آب پرسیدم پرستار کیست؟                       گفت: زلال تر از من است

از مادر پرسیدم پرستار کیست؟                     گفت: مهربانتر از من است

از پیامبر پرسیدم پرستار کیست؟                  گفت: از تمام یارانم به من نزدیک تراست

ازخودش پرسیدم پرستار کیست؟                  گفت: خادم خدا

.

پرستاران فرشته‌گون! سالروز میلاد مادر پرستاری و مهربانی پیشاپیش بر شما مبارک باد



تاريخ : دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, | 13:17 | نویسنده : عزیز محمد ثابتی

دکتر بعد از معاینه و دیدن آزمایشات بیمار میگه: پدر جان ، شما بیماری قلبی دارین . داروهایی رو که براتون نوشتم مصرف کنید . سعی کنید استراحت داشته باشید . به خصوص از پله بالا و پایین نرید . سه ماه دیگه هم بیاید من ببینمتون .
سه ماه بعد که بیمار میره پیش دکتر .دکتر دوباره آزمایشش میکنه و میگه: تبریک میگم ، وضع قلبتون خیلی بهتره .
طرف میگه: یعنی حالا میتونم از پله بالا و پایین برم.
دکتره میگه: البته .
طرف می پره هوا و میگه: خدا خیرتون بده آقای دکتر، پدرم در اومد از بسکه توی این سه ماه از ناودون رفتم بالا و از پنجره پریدم پایین!!



تاريخ : دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, | 13:11 | نویسنده : عزیز محمد ثابتی



تاريخ : دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, | 12:32 | نویسنده : عزیز محمد ثابتی

اینم نرم افزار اطلاعات دارویی برای کامپیوتر که دیگه کسی ناکام نمونه

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, | 12:9 | نویسنده : عزیز محمد ثابتی

طبق برخی در خواست ها نرم افزار اطلاعات دارویی برای جاوا رو هم گذاشتم

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, | 1:52 | نویسنده : عزیز محمد ثابتی

بازم سلام خدمت همکلاسی ها

کی میخوایین تعطیل کنین؟

لطفا هرکسی پست رو دید به بقیه خبر بده تا نظر بزارن و بفهمیم که کی بهتره واس تعطیلات بریم!

منکه خودم به شخصه اگه تصویب بشه پنجشنبه در میرمخنده



تاريخ : یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:سکسکه,سکسکه ی مغزی,مغز,بیماری های مغز, | 16:47 | نویسنده : عزیز محمد ثابتی


سکسکه های مغزیآیا تا به حال شده موقع صحبت کردن ناگهان دچار فراموشی لحظه ای بشوید و یادتان برود چه می خواستید بگویید؟
دانشمندان می گویند یکی از دلایل این توقف مغزی می تواند تغییر جهت چشم ها باشد. هر بار که نگاهتان را از جایی به جای دیگر برمی گردانید مغزتان برای لحظاتی به اصطلاح هنگ می کند. به عبارتی وقتی مرکز توجه چشم هایتان را تغییر می دهید، مغزتان را برای لحظاتی دچار سکسکه می کنید. طبق آخرین تحقیقات صورت گرفته در مرکز پژوهش های مغزی ایلی نویز زمانی که چشم های ما مرکز توجه و خیرگی اش را از نقطه ای به نقطه دیگر عوض می کند برخی از توانمندی های ادراکی ما هم با این تغییر خاموش می شوند. چیزی که به نوبه خود تاثیری عمیق در توانمندی های خاص مغز مرتبط با تصاویر ذهنی دارد.
اگر چه این توقف تنها یک سی ام ثانیه به طول می انجامد اما در طول روز جمع این کسری از ثانیه ها اغلب به چند ساعت توقف مغزی منجر می شود. البته تصور اینکه در طول روز چند ساعت مغز ما تعطیل باشد سخت است اما واقعیت دارد. این موضوع به خصوص در برخی مشاغل که بیش از سایرین با ارتباطات تصویری درگیر هستند می تواند خطرآفرین باشد، مثل خلبانی به ویژه هنگام فرود هواپیما. از این رو دانشمندان و محققان در پی ساختن کابین هایی برای خلبانان هستند تا کمترین جابه جایی چشمی را برای کنترل داشته باشند و بیشترین خیرگی را بر هدف به همراه بیاورند.



تاريخ : یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:الکترو انسفالو گرافی,eeg,انسفالوگراف, | 16:24 | نویسنده : عزیز محمد ثابتی


نوار مغز یا انسفالوگرام ( EEG )● نوار مغز چیست؟
نوار مغز یا ثبت فعالیت الکترونیکی مغز انسان و بررسی الگوی امواج مغزی می تواند برای ارزیابی کارکرد مغز در بعضی از بیماریها مورد استفاده قرار گیرد. الکترودهای فلزی برروی نقاط متفاوت پوست سر قرار گرفته و امواج مغزی را دریافت می کنند. یک ماشین پلی گراف ( چند ثبتی ) کار ثبت امواج را برروی کاغذ انجام می دهد و البته در بعضی موارد اطلاعات به یک کامپیوتر منتقل شده برروی صفحه نمایشگر نشان داده می شود. بطور متوسط انجام یک نوار مغز حدود ۴۵ دقیقه طول می کشد ( بین ۹۰-۳۰ دقیقه ) امروزه انواعی از دستگاههای ثبت نوار مغز تولیر شده است که بیمار به راحتی می تواند به اطراف حرکت کرده و فعالیتهای عادی روزانه خود را انجام دهد در حالیکه دستگاه مشغول ضبط امواج مغز وی است.
● نوار مغز برای چه مقاصدی درخواست می شود ؟



ادامه مطلب

باز هم نرم افزار هایی مربوط به رشته های پرستاری و پزشکی میزارم تا بتونید شما هم استفاده کنید البته مخصوص سیستم عامل آندروید هستن

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:روش های مسواک زدن,اشتباه های مسواک زدن,مسواک, | 15:33 | نویسنده : عزیز محمد ثابتی

عادت های بد زیادی در مسواک زدن ما وجود دارد که می تواند به دندان های ما آسیب بزند و زیبای لبخند ما را از بین ببرد. برای داشتن دندان هایی سالم تر لازم است این عادت ها را پیدا کرده و برای رفع آنها تلاش کنید.

با عمل به روش های زیر هم دندان های سالم تری خواهید داشت و نیازتان به دندانپزشک بسیار کمتر خواهد شد و هم از بوی بد دهان و جلوه دندان های کثیف رها خواهید شد.

1- تند مسواک می زنید

بیشتر مردم وقت کافی را برای مسواک زدن دندان های شان نمی گذارند. عجله کردن برای رفتن به سر کار یا رفتن به رختخواب باعث می شود تا آنها برای مسواک زدن وقت کافی نگذارند. اما دندانپزشکان توصیه می کنند طوری مسواک بزنید که مسواک زدن شما دو تا سه دقیقه طول بکشد.

 

 

 

اگر یک بار زمان گرفتید و دیدید کمتر از این مقدار وقت برای مسواک زدن صرف می کنید، دفعه بعد سعی کنید آرام تر مسواک بزنید و زمان آن را محاسبه کنید.

 

 

 

شما می توانید از مسواک های برقی تایمردار هم برای تنظیم وقت مسواک زدن استفاده کنید.

 

 

 

2- حواس تان نیست چه کار می کنید

 

موقع مسواک زدن باید به آینه نگاه کنید و ببینید برس مسواک را کجا می زنید. احتمال زیادی دارد که شما برخی از دندان ها را موقع مسواک زدن از قلم بیندازید. برای مثال خیلی از مردم محل وصل دندان به لثه را خوب مسواک نمی زنند، در حالی که این قسمت از مهم ترین بخش هایی است که باید خوب شسته شود تا از جرم گرفتن و التهاب لثه جلوگیری گردد. به پشت دندان ها و دندان های عقب دهان هم نگاه کنید و مطمئن شوید سر مسواک شما آن بخش ها را تمیز می کند.

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:دانلود پرستار همراه,apk, | 15:9 | نویسنده : عزیز محمد ثابتی

ایندفعه برای همکلاسی های عزیز فایل پرستار همراه رو برای دانلود گذاشتم که در آن بیش از 1000 دارو با طبقه بندی و حتی شامل داروهای گیاهی بوده و کمک های اولیه و انواع مریضی ها گنجانده شده

دانلود کنید پشیمون نمیشید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان با تأکید بر ساماندهی مناطق گردشگری استان گفت: تاکنون برای ساماندهی سواحل بندرترکمن هفت میلیارد و 970 میلیون ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در گلستان، «قربان عباسی» امروز(چهارشنبه 16 بهمن‌ماه) و با توجه به لزوم آماده‌سازی مناطق گردشگری استان بمنظور حضور گردشگران به همراه شهردار و اعضای شورای این شهر از سواحل و اسکله‌ی بندرترکمن و جزیره‌ی آشوراده بازدید کرد.

وی گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز 93 و حضور گردشگران داخلی وخارجی در منطقه‌ی گردشگری اسکله‌ی بندرترکمن و جزیره‌ی آشوراده، ساماندهی این مناطق گردشگری و سواحل این شهرستان ضروریست.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان هم‌چنین با اشاره به اینکه تاکنون برای ساماندهی در جزیره‌ی آشوراده یک میلیارد و 700میلیون ریال هزینه شده است، افزود: مقدار اعتبار پیشنهادی برای ساماندهی سواحل این شهرستان یک میلیارد و 500میلیون ریال بوده که تاکنون مصوب نشده است.

دبیرستاد تسهیلات ونظارت برسفرهای استان گلستان ادامه داد: در صورت تخصیص این اعتبار نسبت به ساماندهی مسیر دسترسی، روشنایی، کمپ استراحت و سرویس بهداشتی در همه‌ی سواحل این شهرستان اقدام می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: ارائه‌ی خدمات مطلوب و ایجاد رضایت‌مندی در مسافران و گردشگران نوروزی از اولویت‌های برنامه‌ریزی در ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان است.

عباسی در نشست مشترک با رئیس بیمه‌ی آسیا در استان گلستان نیز گفت: در راستای ارائه‌ی خدمات مطلوب در ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان، خدمات بیمه در این ستاد معرفی شده و خدمت‌رسانی می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان افزود: در راستای معرفی و ارائه‌ی خدمات مطلوب در این ستاد، همکاری و حمایت همه‌ی دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه همه‌ی دستگاه‌های استان برای پذیرایی از مسافران و گردشگران در نوروز 93 آماده می‌شوند، اظهار کرد: در راستای اطلاع‌رسانی مطلوب، با هماهنگی، نسبت به چاپ اقلام تبلیغاتی مشترک بین دستگاه‌های اجرایی با نظارت دبیرخانه‌ی ستاد اقدام می‌شود.

عباسی تصریح کرد: با ارائه‌ی خدمات مطلوب و شایسته به مسافران و گردشگران در ایام نوروز تلاش می‌شود زمینه‌ای مناسب برای توسعه و رونق بخش گردشگری فراهم شود.

وی با اشاره به فعال بودن دبیرخانه ستاد در ایام نوروز خاطرنشان کرد: با فراهم آمدن زمینه‌های ارائه‌ی تسهیلات مناسب و خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران، افزایش درآمد استان و رونق اقتصادی عاید منطقه می‌شود.

(من خودم به شخصه وقتی بعد از کنکورم که بعد از یک سال به کنار اسکله ی بندر ترکمن آمدم از عقب نشینی آب دریا دهنم باز موند و احساس کردم اسکله ی چوبی درازتر از قبل شده.یک قایقران محلی میگفت که هرساله مجبوریم اسکله را درازتر کنیم تا به دریا برسیم اگه امسال برای اسکله اقدام نمیکردند اسکله ی بندرترکمن داغون میشد)



تاريخ : یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:آشوراده,بندر ترکمن,دریای خزر, | 14:12 | نویسنده : عزیز محمد ثابتی

آشوراده تنها جزیره ی ایرانی است که در منتهی الیه شبه جزیره ی میانکاله واقع شده است. آشوراده با کانال خزینی (A)در غرب از میانکاله جدا می گردد و همین امر این منطقه را به جزیره تبدیل نموده است. این جزیره از سوی شمال به دریای خزر(D) و از سوی جنوب به خلیج گرگان (C)منتهی می شود.به طوری که شبه جزیره ی باریک میانکاله میان دریای خزر و خلیج گرگان فاصله انداخته و به عبارت بهتر خلیج گرگان را پدید اورده است.جزیره ی آشوراده از سوی شرق با تنگه ی چپق اوغلی (B)به بندر ترکمن متصل می شود. این تنگه حیات و ممات خلیج گرگان است. آشوراده دارای هوایی معتدل در میان دریاست که جاذبه های خاص خود را برای طبیعت دوستان دارد.



دانلود بازی فیلم نرم افزار