نظرخواهی
تاريخ : دو شنبه 26 خرداد 1393برچسب:, | 11:31 | نویسنده : الهام محمودی

دوستان سلام

خیلی خوشحالم که به وب سر می زنین و پیگیر پستای بچه ها هستین،وبلاگ ما با بازدیدای شماست که ارزشمند میشه بنابراین می خوام به نظراتتون احترام بزارم و منبعد بیشتر از پستایی استفاده کنم که مطابق خواسته های خودتون باشه، پس بریم سراغ اصل مطلب:

چه پستایی رو می پسندین و ترجیح می دین؟؟؟؟؟عارفانه؟عاشقانه؟علمی؟طنز؟یا. . . ؟ خلاصه موضوع مورد علاقتون چیه؟؟؟؟؟

منتظر نظراتتون هستم...



نظرات شما عزیزان:

قریب
ساعت20:29---8 تير 1393
من یک انتقاد دارم : این که هر که با یک اسم دیگه نظر گذاشت لطفا تایید نکنید مثلا در بخش ترینها من می تونستنم با ده اسم دیگه نظر بدم.ممنون
پاسخ:این گله ی همه ی ماست اما نمی دونم چرا بهش رسیدگی نمیشه، چشم من خودم شخصا دیگه تایید نمی کنم.


غریب ولی آشنا
ساعت20:23---29 خرداد 1393
با سلام خدمت شمابهتر است از مخلوط موضوعات عارفانه وعاشقانه استفاده کنید که پیشنهاد من شعر های حضرت حافظ است که هم عارفانه است وهم عاشقانه

علیرضا خلیل زاده
ساعت17:31---28 خرداد 1393
فقط جنجالی.

نوعپرست
ساعت12:37---28 خرداد 1393
سلام با تشکر از این پیشنهادتون ولی اگه بخواد همیشه موضوع یه چیز باشه مثل علمی یا طنز که یجوریه وبلاگ بیمزه میشه میتونیم براساس اتفاقاتی که توی یک روز مد نظر جمع زیادی از بچها بوده موضوع رو تعیین کنیم.

ثابتی
ساعت20:18---26 خرداد 1393
سلام پست هایی مث ترین ها و صندلی داغ که جنجالی باشن

abbas
ساعت13:46---26 خرداد 1393
علمی یا طنز

غریب اشنا
ساعت13:03---26 خرداد 1393
مشکرم که به نظر ما هم توجه کردید بهتر است مطالب شما کمی با موضوعات روز و مطلبی که مفید باشد نه مطلبی که پیش پا افتاده وموضوع بی خودی بپردازید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دانلود بازی فیلم نرم افزار